- Oczywiście tak. Wypełnij podczas rejestracji lub finalizacji zakupu pola związane z danymi firmy. Wtedy nasz system automatycznie wystawi fakturę. W przeciwnym razie otrzymasz od nas paragon fiskalny.
2. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy w sklepie?
- Przelewem na nasze konto (dopiero po potwierdzeniu przez nas zamówienia), lub "za pobraniem" doręczycielowi przesyłki. Ta druga forma jest niestety droższa o ok. 10 zł.
3. Jakie są formy dostawy?
- Przesyłka kurierska DHL lub UPS (czas dostawy najpóźniej 2 dni, standardowo nazajutrz po wysłaniu)
- Odbiór osobisty w Piasecznie k/Warszawy (po uprzednim umówieniu telefonicznym - tel. 609 99 31 00)
4. Kupuję towar do odsprzedaży czy otrzymam rabat?
- Oczywiście. Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź poprzez e-mail. Jeżeli tylko zechcesz dokonać zakupów w ilościach hurtowych, chętnie udzielimy Ci rabatu.
5. Czy mogę użyć w moim sklepie lub innym miejscu zdjęć bądź opisów towarów ze sklepu www.PomoceOrtoptyczne.pl
- Tak, pod warunkiem uzyskania od nas pisemnej zgody. Cenimy wizerunek osób występujących na naszych zdjęciach jak również własność intelektualną - opisy i instrukcje dostępne na naszych stronach. Dlatego wymagamy jasnej deklaracji co, w jaki sposób i gdzie chcesz wykorzystać.
6. Towar, który chcę kupić jest aktualnie niedostępny. Co mam zrobić aby otrzymać wiadomość kiedy już będzie w sklepie?
- Wystarczy wysłać do nas zapytanie o towar (dostępne na stronie produktu). Poinformujemy Cię kiedy towar będzie już w sklepie. Oczywiście jeżeli przez dłuższy czas nie otrzymasz od nas informacji - zapytaj ponownie lub zadzwoń. Komputery czasem płatają figle i
Twoje zapytanie może do nas nie trafić :-)
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!
Wszystkie zdjęcia i treści stanowiące zawartość serwisu www.PomoceOrtoptyczne.pl
są chronione prawami autorskimi. Ich wykorzystanie bez pisemnej zgody właścicieli stanowi naruszenie prawa.